Thursday 4 March 2010

Stor och stark!


Har en kär väninna som alltid inspirerar. Hon heter Kate.
Just nu ger hon mig kickar genom sin egen träning.
Go Kate, go Kate! Love u!

Beach 2010 here we come!

Min egen träning den senaste tiden har blivit mycket styrka inomhus pga av inställda löpturer då snön ligger högt och lågt och låååånga skidturer.
Här i Norge heter det:

Gå på ski - få fin rumpa....

.... hm? Fin vet jag inte om den blir. Däremot blir den stor och fast. Iaf min haha.

Nu längtar jag till snön smälter bort och jag kan ut och löpa i skog och natur. Andas frisk luft. Ta långa cylerturer på den nya cykeln jag ska köpa.
Kanske tom ge mig iväg på cykelsemester över Toscanas kullar..... åh....

.... fortsätter drömma i sängen, jag är trött och imorgon väntar en lång biltur efter jobb.

No comments: