Monday 28 June 2010


Underbara sommardagar har passerat. Midsommarafton med norrmän som äter sill för första gång, försöker klä en stång, fest vid huset på klippan, tävlingslöp som jag smet undan, båt-turer och en massa god mat&dryck! Ledighet är livet!
Nu har jag bara denna vecka + en till och sen äntligen semester. Har lovat mig själv att under dessa två veckor försköka gå hem i tid och redan nu förbereda mig på ledighet.

Så.. redan hemma med en kopp kaffe på bordet. Tidningen är läst och musiken på. Hemma själv denna vecka då andra jobbar från fjället. Hoppas på en tur upp dit till helgen! Snön är borta så slipper skidåkning men längtar efter ett långlöp uppe bland topparna.

Men innan dess några dagar av 7-16 jobb, middag med tjejerna, sommaravslutning med kollegor och semesterplanering.... sent ute som vanligt... suck! Min nya Norge-grej, inte ha koll på något! haha

No comments: