Tuesday 28 September 2010


I am Giulietta. Slår upp tidningen och mina ögon fastnar på Alfa Romeo's reklam med Uma Thurman. Uma och jag har en historia. Jag har under flera år blivit sagd att jag liknar på henne, hm? detta är något jag skakat på huvudet åt då Uma för mig är ganska "fulsnygg". Men ok'rå jag ställer väl upp på att vara fulsnygg.

Bilar har under de senaste veckorna varit ett hett samtal här hemma. Det har nu lugnat ner sig då garaget får en ny vän vecka 50. Men nej det blir ingen Alfa Romeo utan en Audi Q5. Tjoho!

Have u seen the new publicity for Giulietta, Alfa Romeo with Uma Thurman? I did this morning. I've been told I look like her for years. For me she's attractively ugly. Speaking about car's. A new car is moving in to our garage. Week 50 we will drive around in an Audi Q5. I'm so exited!

No comments: