Sunday 14 November 2010

Chi va piano va sano e va lontano! Så sant så sant! Gårdagskvällen på Vapiano va precis vad jag behövde. Några timmar tillsammans med mina 3 favorittjejer. Finare tjejer får man leta efter! Hur kan man få dem att flytta till Oslo måntro? Nog ganska kört, fan. Men, hellre 3 tjejer i Sthlm än inga tjejer alls. Positivt tänkande!
Hade även några timmar med de små prinsessorna som får en att le och skratta.

Idag är det fars-dag och brunch hemma hos syster yster. Dags att hoppa i dushen, jäsp!

Slow and steady wins the race.

1 comment:

Mia said...

Vad underbart att du är tillbaka! Jag har minsann saknat dig. Tokmycket och därför har jag inte hunnit in förrän nu. Men nu så, tillbaka på min favoritlista och du kan räkna med flera besök från mig.
Hur är allt nuförtiden?

Stor kram