Wednesday 15 December 2010

Jag gör: mailar, mailar, mailar och mailar, jobbar, beställer en massa småting, gör nya bekantskaper, äter pasta, skriver lister, beställer biljetter, bokar bord, går på toa, julstädar, har lucia fik för 10 vänner imorgon och har inget förberett, skriver kundavtal, är kreativ, leker arkitekt etc


Jag gör inte: röker (på 9 veckor! Fy fan va bra!), tränar (mindre bra), umgås/pratar med vänner (tycker om er), umgås/pratar med sambo (tur att vi är lika upptagna båda två), vilar, köper julklappar etc

... men mitt i allt kaos och allt stöj ler jag och är lycklig. Även fast den "nya" vardagen är hård fixar jag detta. Allt måste vara klart den 3 januari! Då är det uppstart!

Don't have time for anything! But I kind of like it!

2 comments:

Sandra said...

Du är så duktig vännen! är stolt över dig! Jag ringer dig i helgen, måste få prata med dig och höra hur du har det! Jag fick reda på att jag klarade min textil material tenta igår! Puhh, så skönt! Sen är min andra kurs också klar, så nu är jag ledig ett tag :) Innan de nya kurserna startar i mitten av Januari. Så skönt! Vi hörs i helgen! Puss&kram!!

Mia said...

Men det låter jättebra. Som du hittat det du brinner för. Vill höra mer! Vill bli inspirerad!