Wednesday 2 February 2011

Underbar dag. Solen skiner. Robbie Williams "swing when you're winning" är på. Jag har kontorsdag. Betalar en massa fakturor. Mailar med revisor. Lär mig en massa.
Sitter fortfarande i min vita, mjuka morgonrock. Snart kommer han hem. Vi ska ut på lunch med vänner. Efter dagar av slit känns detta som himlen!
Det blir en snabbdush. Håret får sättas upp i en knut. Lite mascara och brunpuder. Den komfortabla favvoklänningen ska på. Sen förhoppningsvis bär det av till Italienska Olivia för lunch. Sen forsatt kontor. Ingen fara dock. Jeg koser meg! (Jag myser mig!)

2 comments:

Sandra said...

Härligt att höra att du mår bra gumman <3 Jag koser mig på hotellet nu, efter en shopping runda i khao lak :) Saknar dig! Tänker på dig! Puss&kram Sandra

Mia said...

Du låter så jäkla lycklig tjejen. Härligt!