Saturday 23 January 2010

Hm?

It's not the strongest who survive, nor the most intelligent, but those who are most adaptable to change.

- Charles Darwin


För att utveckla och lära mig något läser jag just nu ett litet häfte som heter "More and better ideas! - A guide to efficiently running high quality idea processes"

Väldigt intressant och lärorikt. Samtidigt som jag läser om att bli kreativ läser jag på kvällstid något helt annat. Elsas mode av Sofi Fahrman. Den blir jag däremot dum av att läsa eller så är jag bara för gammal. Sofi är en duktig affärskvinna men denna bok kommer nog få damen med min drömkropp att sjunka i mina ögon. Är inte halvvägs än så kanske ska vänta med att rata men hittills suger den. Sorry Sofi!

1 comment:

KATARINA KUUSELA said...

hehe.. =)Jag tänker INTE läsa den..

Och det där citatet läste jag häromdagen bara! vilket sammanträffande.. Jag ska oxå kolla in den dära creativa boken.. verkar intressant! PUSS!