Tuesday 26 January 2010

Six months

Huvudet är fullt med allt möjligt. Men det är så jag tycker om det. Vardagen har inte visat sig på länge och jag njuter, är lycklig. Visst saknar jag, känner mig ensam ibland men trivs i mitt eget sällskap och är stark.

Idag firar jag 6 månader, 1/2 år, i Oslo. Ölen är på kylning och entrecoten är snart redo för att stekas. Innan sällskapet kommer hem från skidträning sitter jag här framför datorn med kaffe och John Mayer högt på stereon.

Veckorna passerar fort. Ibland så snabbt att jag inte hinner blunda. Ganska skönt. Längtar efter vår och sommar. Planerar en resa. En resa till mitt favoritland. Ensam. Underbart!
Ännu så länge en dröm men vad är livet utan drömmar?

1 comment:

KATARINA KUUSELA said...

åh! 6 månader.. gått så himla snabbt! Vi saknar dig!!!

kraam!