Saturday 4 September 2010

Bild: Sofies snapshot


Härligt med helg! Förra var vi ju i Sthlm och hade det bra. Bodde hos syster, båttur, kräftskiva, Grill, Kungsholmen, Ramblas, mammas födelsedag, små prinsessor, innebandy.
Ja det var späckat schema från morgon till kväll.


Denna helgen blir lugnare. Multisportchallange för han och Oslo city för mig. Igår vart det lugnt, skulle sprungit iväg på inflyttningsfest men soffan lockade mer. Ikväll blir det dock rödvinskväll med kollegor. Förra gången blev det galet så jag har stora förväntningar.


Än så långe sitter jag och myser i kontorsstolen här hemma. Dricker kaffe och solen lyser in genom fönstret. Det är kyligt ute, nästan lite höstigt. Som vanligt drömmer jag mig bort. Inte många bloggar jag följer nu för tiden men Sofies kan jag inte släppa. Och nu har hon ännu en gång landat i NY. Bilden fick mig att vilja dit nu! Kanske gårdagens maraton på Sex and the City boxen också har ett spel med i leken. Åh.....
Mycket dock som planeras. NY är en av planerna. Spännande tider och mycket att göra.

Men nu hoppar jag i myskläderna, tar en långpromenad, funderar lite upplägg och avslutar med frukost på Baker Hansen med nyinköpt tidning. Nice!

No comments: