Monday 6 September 2010


*update*
Löpturen gick över förväntat. Visst, det var tungt efter lång tid men ljumsken gjorde sig inte så väldigt påmind och mina vanliga 8km var helt ok. kanske inte min bästa tid men inte heller min sämsta. Tightsen var super och tröjan jag fick (lånade) förra veckan var underbar, och norsk :)

Kommer hem till en present. Något jag längtat efter länge men varit allt för snål. På sängen ligger ett par nya Craft löptights!!! Efter 2 sekunder hade jag de redan på mig. Överlycklig!
Efter kaffet och lite pust-ut är det jag som ger mig ut på en provtur, både med byxor och för ljumsken. Fortfarande inte bra i benet och senaste löpturen för en vecka sedan blev en mardröm, men nu är det dags att prova igen.

Gårdagen spenderades i viloläge. Soffan hela dagen (förutom turen till thaien för mat). Mycket vin, eller alldeles för mycket vin på lördagskvällen var anledningen. Men kul, ja det var det!
Tittade iaf klart på SATC-boxen och det var tur jag var ensam hemme då tårarna sprutade (extra känslig dagen efter).
Ännu en gång gjorde sig NY påkommet och denna gång resulterade det i ett långt mail till NY-tjejen Lauren som jag lärt känna här. Fick snabbt svar att jag skulle göra mig utomordentligt som en NewYorker! Hoppas hoppas vi kommer iväg snart!!!!

No comments: